2008/08/26

Hej på er!

Hur går det för er då?

För mig går det så bra.
Har raderat alla inläggen och samtidigt så läste jag dem. Shit, jag var ju riktigt sjuk. 63kg och jag var inte nöjd med mig själv. Nu ligger jag på 68 och jag skiter i vikten. Ja, jag gör det! Vilken förändring va?!
Jag har börjat att äta mycket mer, så jag har mer energi och är mycket trevligare. 1400kcal, nej! Här snackar vi om minst 1800-2000. Är inte säker, för jag räknar inte kalorier.
Jag äter mycket, för att jag tränar mycket. Jag har fått många komplimanger på gymmet och folk har uppmuntrat mig, så jag tycker att det är skitkul att träna. Jag kan knappt vänta tills gympan börjar igen!
Och jag kan knappt vänta tills jag bloggar igen.
Förövrigt så väger jag mig bara en gång i veckan, inte en gång om dagen som jag gjorde förr. Knäppgök.

Måste bara visa er hur bra jag har ätit idag:
Frukost: Lite cornflakes och filmjölk. 2 mackor med smör, ost och skinka.
Lunch: Skolmat och rivna morötter.
Middag: Tacopaj och ett knäcke med smör och skinka och ost.
Kväll: Knäcke med skinka och frukt.

Okej, så bra var det inte. Men hade vi haft frukt hemma så hade jag ofc ätit mellis minst 2 gånger till.

Spelade lite fjollig tennis idag, skrattade mest. Sedan tränade jag armar, axlar och rygg i gymmet en halvtimme.

Nej, nu kurrar magen. Dags för knäckebrödet!
Vi hörs i oktober :).

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir alltid lika glad när jag hör folk säga detta och inse det.. själv har jag väl inte riktigt kommit lika långt tyvärr,, rätt tråkigt! Hoppas på att du skriver fler inlägg så att man kan läsa:) Kram